Data publikacji

Kolejna edycja kampanii „Time to Move” po raz kolejny udowodniła, że zainteresowanie młodzieży mobilnością międzynarodową nie słabnie, a potencjał informacyjny sieci Eurodesk jest z roku na rok coraz większy.

Time to Move to kampania informacyjna, którą Eurodesk organizuje od 12 lat. Wydarzenia promujące możliwości rozwoju edukacyjnego i zawodowego oraz uczestnictwo w projektach międzynarodowych odbywają się niemal w całej Europie. W tym roku w 31 krajach zorganizowano łącznie 1753 wydarzenia, z czego 260 miało miejsce w naszym kraju. Pod względem liczby aktywności Polska zajęła drugie miejsce (najwięcej było w Turcji). 

Jakie wydarzenia przygotowały organizacje należące do sieci Eurodesk Polska? Eurolekcje, wieczory gier planszowych, warsztaty kulinarne, wystawy, spotkania informacyjne. Można też było wziąć udział w inicjatywach zorganizowanych przez Europejskie Biuro Eurodesku – konkursach czy webinarach z ekspertami od wolontariatu, studiów i pracy za granicą.

Za wszystkimi wydarzeniami stoją ludzie – pracownicy organizacji pozarządowych, samorządów, szkół i uczelni należących do sieci Eurodesk Polska. Każde przedsięwzięcie było małym zaproszeniem do poznawania nowych możliwości. Kampania dobiegła końca, ale jej efekty pozostają – w pomysłach na przyszłość i w planach, które zaczęły kiełkować w głowach młodych ludzi.