Data publikacji

Kto wyciąga dłoń po ulotki, rozdawane na ulicy i przed wejściem do podziemi? A kto je na dodatek czyta – podobnie, jak reklamy w prasie? A kto nie przełącza kanału, gdy nadawane są telewizyjne spoty? Kto nie wykasowuje automatycznie maili z informacjami promocyjnymi?

Mało kto. A już na pewno niewielu spośród młodych, zabieganych, którzy nauczyli się odcinać od informacyjnego szumu bez chwili namysłu. Tyle tylko, że w tym szumie mogą czasem przepaść cenne wiadomości… Na przykład – o ciekawych akcjach, programach dla młodzieży. Celem tego projektu była wymiana pomysłów na promocję i znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak to zrobić, by nasze działania stały się widoczne, głośne, by coraz więcej osób się w nie angażowało? Uczestnicy poznali nowoczesne metody promocji i podstawy PR, mieli także okazję spotkać się ze specjalistami w tej dziedzinie. Wzięli też udział w grze miejskiej, której efektem było poznanie różnych form promocji oraz przygotowanie materiałów do publikacji.

Najciekawszym punktem programu była… przejażdżka tramwajem, który jechał przez miasto, a którego pasażerowie informowali oczekujących na przystankach o mającym się odbyć wieczorze międzykulturowym. A sam wieczór… był jak tytułowy „hamster”, czyli chomik! I bardzo się udał.

Projekt został sfinansowany w ramach Programu Młodzież w działaniu (2007-2013).

Zobacz także

timetomove.jpg
#gra

Nauka przez zabawę

Rozmawiamy z jednym z twórców gry „Time to Move”, Piotrem Krzystkiem ze Stowarzyszenia Europe4Youth (Eurodesk Kraków).

Gdańsk.JPG
#Wolontariat

Gdańsk przykładem dla Europy

Ten rok należy do Gdańska jako Europejskiej Stolicy Wolontariatu. Pod hasłem „Bez nas nie działa” w mieście odbywają się wydarzenia zachęcające do bezinteresownej pomocy potrzebującym.

Nagroda.jpg
#CAT

Przez trudy do gwiazd

Kiedyś chowała się przed obcymi w szafie, teraz mówią o niej: kobieta rakieta. Poznajcie Marlenę Pujszę-Kunikowską z Fundacji CAT!