Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
"Eurokompas Eurodesk Polska" (Android)
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej Eurokompas Eurodesk Polska.
- Aplikacja opublikowana:
- Ostatnia aktualizacja aplikacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Etykiety przycisków w języku angielskim, zamiast w języku polskim.
- Niewystarczający kontrast dla tekstu w formularzu wyboru oraz w nagłówkach wyników.
- Niewystarczająca wielkość pól elementów interaktywnych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o kryteria WCAG 2.1. mające zastosowanie dla aplikacji mobilnych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić do Łukasz Cherek - mailem lcherek@frse.org.pl lub telefonicznie +48 22 463 10 00.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres aplikacji mobilnej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Agnieszka Pietrzak-Kirkiewicz - Dyrektor Biura Promocji i Komunikacji FRSE,
- Adres: Al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa,
- e-mail: agnieszka.pietrzak-kirkiewicz@frse.org.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
WEST STATION I
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 3 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
Wejście do budynku
- Do budynku prowadzą 2 wejścia od Al. Jerozolimskich (przy Dworcu Zachodnim i pomiędzy budynkami West Station). Dostęp do obu wejść jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście przy Dworcu Zachodnim posiada drzwi obrotowe.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
Przestrzeń za wejściem
- Recepcja znajduje się w centralnej części lobby, wejście od obu stron. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
Ciągi pionowe
- Możesz skorzystać z windy.
Winda
- Drzwi windy otwierają się automatycznie
- Winda znajduje się w budynku
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze, na wprost recepcji w lobby. Na powierzchni FRSE znajdują się dodatkowo dwie toalety dla osób z niepełnosprawnością, na piętrze II i III, przy wejściu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak