Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej

"Eurokompas Eurodesk Polska" (iOS)

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej Eurokompas Eurodesk Polska.

  • Aplikacja opublikowana:
  • Ostatnia aktualizacja aplikacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niewystarczający kontrast dla tekstu w ekranie startowym i tzw. breadcrumbs.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o kryteria WCAG 2.1. mające zastosowanie dla aplikacji mobilnych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić do Łukasz Cherek - mailem lcherek@frse.org.pl lub telefonicznie +48 22 463 10 00.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres aplikacji mobilnej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

WEST STATION I
Al. Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa

Parking

  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 3 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.

Wejście do budynku

  • Do budynku prowadzą 2 wejścia od Al. Jerozolimskich (przy Dworcu Zachodnim i pomiędzy budynkami West Station). Dostęp do obu wejść jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście przy Dworcu Zachodnim posiada drzwi obrotowe.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.

Przestrzeń za wejściem

  • Recepcja znajduje się w centralnej części lobby, wejście od obu stron. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.

Ciągi poziome

  • Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.

Ciągi pionowe

  • Możesz skorzystać z windy.

Winda

  • Drzwi windy otwierają się automatycznie
  • Winda znajduje się w budynku

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze, na wprost recepcji w lobby. Na powierzchni FRSE znajdują się dodatkowo dwie toalety dla osób z niepełnosprawnością, na piętrze II i III, przy wejściu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak