Szkolenie rozwinie kompetencje pracowników młodzieżowych, pokazując, jak wykorzystać gry cyfrowe do inkluzywnej pracy z młodzieżą.
Szkolenie wyposaży profesjonalistów pracujących z młodzieżą w praktyczne narzędzia do promowania inkluzywności za pomocą gier cyfrowych. Program łączy interaktywne warsztaty, naukę rówieśniczą i wymianę doświadczeń, pomagając uczestnikom uczynić gry bardziej dostępnymi i angażującymi dla młodzieży o mniejszych możliwościach.
Cele szkolenia:
- wzmacnianie inkluzywności w grach cyfrowych i praktykach pracy z młodzieżą;
- krytyczna refleksja nad własnymi działaniami i integracją w pracy zawodowej;
- łączenie polityki i praktyki w codziennej pracy z młodzieżą.
Kto może wziąć udział w szkoleniu:
- pracownicy młodzieżowi korzystający z gier cyfrowych w pracy lub zainteresowani ich włączeniem;
- osoby aktywne w sektorze młodzieżowym, gotowe współtworzyć inkluzywne praktyki;
- osoby znające język angielski.
Koszty
Organizator pokrywa koszty zakwaterowania oraz wyżywienia.
W celu ustalenia wysokości opłaty za uczestnictwo oraz zwrotu kosztów podróży należy skontaktować się z Narodową Agencją Erasmus+ lub Centrum SALTO.
Czekamy
na nowy termin
Termin składania wniosków minął. O kolejnej edycji programu poinformujemy Cię niezwłocznie po jej ogłoszeniu przez fundatora.