Twoja informacja pojawi się na eurodesk.pl w sekcji odpowiadającej tematyce twojej wiadomość. Zaproszenia do udziału w projektach i wydarzeniach opublikujemy w sekcji Weź udział, konkurs grantowy — w sekcji Granty, opisy projektów i relację z wydarzeń — w sekcji Czytelnia.
Wytyczne dla publikatorów
Wszystkie wiadomości można publikować bezpłatnie, pod warunkiem że mają charakter niekomercyjny - pod tym kątem zostaną przed opublikowaniem zweryfikowane przez administratorów strony. Drugim kryterium jest wiarygodność – dlatego na naszej stronie publikować mogą tylko i wyłącznie przedstawiciele organizacji i instytucji. Do skorzystania z naszej oferty zapraszamy też firmy i instytucje oferujące staże i praktyki. Trzecia wytyczna związana jest z tematyką publikowanych treści – powinny one być zgodne z profilem Eurodesku i dotyczyć takich obszarów jak mobilność międzynarodowa, edukacja (formalna i poza formalna), rozwój kompetencji, aktywność społeczna i obywatelska. Warto też pamiętać, że grupy docelowe Eurodesk Polska to młodzież i osoby pracujące z młodzieżą. Publikowane przez ciebie treści do nich powinny być skierowane
Dlaczego warto publikować na naszej stronie?
- Eurodesk to jedna z bardziej rozpoznawalnych sieci informacyjnych w Polsce. Publikując na naszej stronie zwiększasz wiarygodność swojej informacji.
- Eurodesk.pl jest najpopularniejsza strona Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Odwiedza ją ok. 300 tys. osób na rok.
- Odbiorcy naszej strony to grantobiorcy i potencjalni uczestnicy projektów, konkursów i wydarzeń.
- Najciekawsze informacje będziemy dodatkowo promować - na stronie głównej eurodesk.pl, w newsletterach i w mediach społecznościowych.
- Najciekawsze oferty organizacji najczęściej publikujących na naszej stronie będą płatnie promowane na Facebooku.
- Organizacje publikujące zostaną dodane do bazy organizacji Eurodesk Polska. To dodatkowa promocja dla Twojej organizacji.
- Osoby i organizacje, które opublikują najwięcej ogłoszeń w ciągu roku otrzymają gadżety Eurodesk Polska.
- Na naszej stronie można publikować oferty typu „last minute”, których termin zgłoszeń upływa w ciągu kilkunastu godzin. O ich aktywne rozpowszechnienie zadba Krajowe Biuro Eurodesk Polska. I w ten właśnie sposób znajdziesz uczestnika do swojego przedsięwzięcia.