Weź udział

American Leadership Academy

Data publikacji
opublikowane przez:


Eurodesk Polska

Masz 16-19 lat? Chcesz rozwinąć umiejętności współpracy, komunikacji oraz kreatywnego i krytycznego myślenia? Ten projekt jest dla Ciebie!

“American Leadership Academy”  to dwuetapowy kurs, którego celem jest wyposażenie uczestników w kluczowe kompetencje przyszłości.

Pierwszy etap Akademii to cykl czterech spotkań online łączących interaktywne wykłady, studia przypadków i ćwiczenia praktyczne. 

Przepustką do drugiego etapu będzie posiadanie certyfikatu i udział w konkursie na najciekawsze zgłoszenia w postaci trzyminutowego filmu, prezentującego plan realizacji projektu społecznego odpowiadającego na istotną potrzebę społeczności uczestnika.

Osoby wyłonione w konkursie zostaną zaproszone na 5-dniowe szkolenie w Warszawie. Celem szkolenia będzie wzmocnienie zdobytej wiedzy i umiejętności oraz przygotowanie do samodzielnego lub zespołowego przeprowadzania działań w swoim środowisku, z uwzględnieniem potrzeb mieszkańców oraz lokalnych spraw i tematów. 

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Formularz zgłoszeniowy.

Więcej informacji. 

Miejsce
Polska

Termin zgłoszeń

Zobacz także

weź udział.png
#mentoring

LeaderUP

Uczestnicy projektu nauczą się efektywnej komunikacji, pracy w grupie i zarządzania projektami.