Program TechSoup zapewnia polskim organizacjom pozarządowym bezpłatny lub tańszy dostęp do najnowszych technologii, oprogramowań, narzędzi i szkoleń.
Cel
Celem programu jest zapewnienie polskim organizacjom tańszego bądź bezpłatnego dostępu do rozwiązań cyfrowych. Powstałe oszczędności organizacje mogą przeznaczyć na realizacje swojej misji i celów. TechSoup Polska w ramach programu oferuje oprogramowanie, aplikacje, dostęp do szkoleń oraz wsparcie techniczne.
Kto może aplikować
Aplikować mogą polskie organizacje pozarządowe, a w szczególności:
- fundacje;
- stowarzyszenia;
- organizacje kościelne i inne związki wyznaniowe zarejestrowane w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji;
- biblioteki i muzea publiczne.
Zasady
Oferta programu obejmuje oprogramowanie, komputery i sprzęt sieciowy, szkolenia oraz wsparcie techniczne.
Z chwilą otrzymania od TechSoup wiadomości o zakwalifikowaniu do programu, można zalogować się na konto organizacji w serwisie www.techsoup.pl, dodać wybrane produkty do tzw. koszyka i potwierdzić zamówienie. Następnie należy opłacić fakturę proformę, którą TechSoup prześle na adres e-mail organizacji.
Formalności aplikacyjne
Wystarczy zarejestrować swoją organizację na platformie TechSoup, aby zyskać możliwość zamawiania wybranych narzędzi technologicznych na specjalnych warunkach dostępnych wyłącznie dla sektora pozarządowego.
Dofinansowanie
Rejestracja i uczestnictwo organizacji w programie TechSoup Polska są bezpłatne. TechSoup nie udziela dotacji pieniężnych, ale pomaga organizacjom pozarządowym uzyskać dostęp do technologii, które w normalnych warunkach byłyby poza ich zasięgiem.
Dodatkowe informacje
Stały nabór
do programu