Program TechSoup zapewnia polskim organizacjom pozarządowym bezpłatny lub tańszy dostęp do najnowszych technologii, oprogramowań, narzędzi i szkoleń.

Cel

Celem programu jest zapewnienie polskim organizacjom tańszego bądź bezpłatnego dostępu do rozwiązań cyfrowych. Powstałe oszczędności organizacje mogą przeznaczyć na realizacje swojej misji i celów. TechSoup Polska w ramach programu oferuje oprogramowanie, aplikacje, dostęp do szkoleń oraz wsparcie techniczne.

Kto może aplikować

Aplikować mogą polskie organizacje pozarządowe, a w szczególności:

  • fundacje;
  • stowarzyszenia;
  • organizacje kościelne i inne związki wyznaniowe zarejestrowane w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji;
  • biblioteki i muzea publiczne.

Zasady

Oferta programu obejmuje oprogramowanie, komputery i sprzęt sieciowy, szkolenia oraz wsparcie techniczne. 

Z chwilą otrzymania od TechSoup wiadomości o zakwalifikowaniu do programu, można zalogować się na konto organizacji w serwisie www.techsoup.pl, dodać wybrane produkty do tzw. koszyka i potwierdzić zamówienie. Następnie należy opłacić fakturę proformę, którą TechSoup prześle na adres e-mail organizacji.

Formalności aplikacyjne

Wystarczy zarejestrować swoją organizację na platformie TechSoup, aby zyskać możliwość zamawiania wybranych narzędzi technologicznych na specjalnych warunkach dostępnych wyłącznie dla sektora pozarządowego.

Dofinansowanie

Rejestracja i uczestnictwo organizacji w programie TechSoup Polska są bezpłatne. TechSoup nie udziela dotacji pieniężnych, ale pomaga organizacjom pozarządowym uzyskać dostęp do technologii, które w normalnych warunkach byłyby poza ich zasięgiem.

Dodatkowe informacje

Więcej informacji.

Stały nabór
do programu

skontaktuj się z organizatorem

Zobacz także

Bez tytułu.png

Inkubator pomysłów

Dofinansowanie mikroinicjatyw dotyczących szeroko rozumianego włączenia społecznego