News -

PRaktykuj za granicą

„PRaktykuj za granicą” to konkurs stażowy dla studentów organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów. Na najlepszych czekają wakacyjne staże w Londynie i Brukseli.




Zadanie uczestników polega na przygotowaniu trzystronnicowego projektu kampanii społecznej, dotyczącej jednego z trzech poniższych tematów:

I. Aktywacja ruchowa osób chorych onkologicznie. Projekt ma przekonać, że mogą one pokonywać swoje słabości i pokazywać innym, że mimo choroby nie muszą rezygnować z aktywnego życia.

II. Pomoc mężczyznom, którzy zostali sami z dziećmi po śmierci swoich żon w wyniku choroby onkologicznej. Ma pokazać, jak sobie radzić w takiej sytuacji, jakie wyzwania i bolączki stoją przed rodziną, jak można im zaradzić, jakie formy spędzania wspólnie czasu zaproponować.

III. Strategia kampanii 1% dla fundacji Rak’n’Roll. Należy uwzględnić nieszablonowy charakter dotychczasowych akcji fundacji, jak również ograniczenia budżetowe.

W pierwszym etapie oceniane będą: oryginalność pomysłu (0-5 punktów), sformułowanie celów (0-5 punktów), sformułowanie strategii i zarysowanie narzędzi (0-10 punktów), możliwość realizacji (0-5 punktów).

Projekt jest otwarty dla studentów wszystkich wydziałów studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych, którzy interesują się PR i komunikacją. Nagrodą dla najlepszych będą staże w biurach renomowanych agencji PR – Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller oraz LEWIS PR. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną wysokości 2000 zł netto, ufundowaną przez Instytut Monitorowania Mediów, a laureatowi jadącemu do Brukseli agencja Solski Burson-Marsteller wręczy bilety lotnicze.

Termin nadsyłania prac mija 31 marca 2013 r.
Więcej na stronie:
www.instytut.com.pl/praktykuj2013